Loading...
 Start Page
go to top icon
data consultants logo

Το Contact center DATA ιδρύθηκε το 2007 και είναι ένα κέντρο 52 θέσεων που στελεχώνουν εκπαιδευμένα στελέχη για να καλύπτουν τις ανάγκες επικοινωνίας οργανισμών, φορεών και επιχειρήσεων.

Πρόκειται για ένα ανοιχτό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των οργανισμών και του κοινού, με απρόσκοπτη λειτουργία (24/7/365) που έχει δυνατότητα να πραγματοποιεί 100.000 κλήσεις κάθε ημέρα.

Παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, όπως η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών, η τηλεγραμματεία, η ευρύτερη ηλεκτρονική επικοινωνία, οι υπηρεσίες back office, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες υποστήριξης κ.α. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες και εξατομικευμένες επιχειρησιακές λύσεις, τεχνογνωσία στις σύγχρονες και παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας. Δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας.

Οι υψηλής ποιότητας υπηρεσίες του Contact center DATA αποτελούν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την αμφίδρομη επικοινωνία επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών με κοινό και πελάτες.

Υπηρεσίες

Inbound Services

Τηλεφωνική Υποστήριξη – Εξυπηρέτηση πελατών 

Η απρόσκοπτη τηλεφωνική υποστήριξη από το εξειδικευμένο προσωπικό μας εξασφαλίζει την βέλτιστη μέθοδο επικοινωνίας και ανάδρασης με τους πελάτες, προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους και στο προφίλ σας. Το άρτια εκπαιδευμένο και πολύγλωσσο προσωπικό μας αναλαμβάνει να διαχειριστεί τις κλήσεις σας, με live answering χωρίς αναμονή όλο το εικοσιτετρώρο (24/7/365) και να σας εκπροσωπήσει επαγγελματικά.

Ανοιχτές Γραμμές Βοήθειας & Υποστήριξης 

Τη σημερινή εποχή η ανάγκη των πολιτών για επικοινωνία και υποστήριξη είναι επιτακτική και μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Έμπειροι και εξειδικευμένοι τηλεφωνητές απαντούν αδιάλειπτα στις κλήσεις του κοινού και παρέχουν πληροφόρηση, υποστήριξη, καθοδήγηση και παραπομπή στους κατάλληλους ειδικούς. Οι ανοιχτές γραμμές βοήθειας είναι σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας για κάθε οργανισμό, ειδικότερα για φορείς των Δήμων, των Περιφερειών και των ΜΚΟ.

Τηλεγραμματεία 

Προσφέρουμε εξοικονόμηση χρόνου και πόρων, αναλαμβάνοντας την τηλεγραμματεία σας. Η λήψη και η καταγραφή κλήσεων, η παροχή χρήσιμων πληροφοριών, ο προγραμματισμός ή η τροποποίηση ραντεβού, η καταγραφή σημαντικών μηνυμάτων, η προώθηση κλήσεων είναι μερικές από τις υπηρεσίες που παρέχουμε με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και καθημερινή αναφορά.

Διαχείριση – Παρακολούθηση Παραγγελιών - Κρατήσεων/ Βλαβών 

Τα έμπειρα στελέχη του Contact center αναλαμβάνουν τη διαχείριση και διεκπεραιώνουν τις παραγγελίες και τις κρατήσεις για λογαριασμό κάθε επιχείρησης, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην αύξηση των πωλήσεων. Επίσης, η καταγραφή και παρακολούθηση βλαβών ή συμβάντων σε online λογισμικό είναι σημαντικό εργαλείο για τις αρμόδιες Υπηρεσίες και αποτελεί τεχνογνωσία της εταιρίας μας, όπως διαπιστώνεται από την τεκμηριωμένη εμπειρία που διαθέτουμε.

Διαχείριση Παραπόνων 

Τα παράπονα παρέχουν μοναδικές και χρήσιμες πληροφορίες στους οργανισμούς, όσον αφορά στην βελτίωση ποιότητας και στην διαχείριση των κινδύνων. Οι χρήστες του Contact center μας διαθέτουν τον επαγγελματισμό και την εμπειρία να καταγράψουν και να διαχειριστούν τα παράπονα και τις καταγγελίες από καλούντες, με τρόπο που να κατευνάζει τις ανησυχίες τους. Οι πληροφορίες καταγράφονται λεπτομερώς σε βάση δεδομένων, διαχειρίζονται με υπευθυνότητα και εχεμύθεια και σας αποστέλλονται με τη μορφή report.

Outbound Services

Ενημερωτικές Καμπάνιες (πρόσκληση, δράσεις, μήνυμα κ.α.)

Το Contact center έχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης περισσότερων των 100.000 κλήσεων την ημέρα και αναλαμβάνει την υλοποίηση τηλεφωνικής καμπάνιας για κάθε οργανισμό που επιθυμεί να επικοινωνήσει με το κοινό, για να κοινοποιήσει μία δράση, να απευθύνει μία πρόσκληση, να επικοινωνήσει ένα μήνυμα, να διαφημίσει ένα νέο προϊόν/υπηρεσία. Οι εξειδικευμένοι agents χρησιμοποιούν στρατηγικές marketing και επικοινωνούν με στοχευμένο κοινό, τηρώντας με ευλάβεια σενάριο επικοινωνίας και τις Αρχές του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Έρευνα ικανοποίησης πελατών (Client satisfaction Surveys)

Η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί πρωτεύοντα στόχο για κάθε οργανισμό, καθώς στοχεύει στην αύξηση των πιστών πελατών. Έτσι, το feedback που μπορούν να δώσουν οι πελάτες για μία επιχείρηση, είναι πληροφορία ανεκτίμητης αξίας και μπορεί να αξιοποιηθεί για τη λήψη αποφάσεων. Οι εξειδικευμένοι ερευνητές μας διαθέτουν ειδικές γνώσεις και επαγγελματισμό, ώστε να προσεγγίζουν τον κάθε υφιστάμενο ή υποψήφιο πελάτη, με σκοπό να αποσπάσουν και να καταγράψουν έγκυρες και σαφείς απαντήσεις. Οι έρευνες υλοποιούνται σε επαγγελματικά ερωτηματολόγια και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην επιλογή των ερωτήσεων και του δείγματος, ώστε να επιτευχθεί στο μέγιστο η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Πολιτικές Εκστρατείες

Η επικοινωνία με το εκλογικό σώμα είναι το ισχυρότερο όπλο στην προεκλογική εκστρατεία. Η άμεση επαφή και η εξοικείωση με το όνομα ενός υποψήφιου, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στο δρόμο προς την εκλογική επιτυχία και στην καθιέρωσή της. Το Contact center διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην υλοποίηση πολιτικών καμπανιών και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σχεδιασμού προεκλογικής επικοινωνίας. Αξίζει να σημειωθεί πως το 80% των πελατών της DATARC εξασφάλισαν θετικό εκλογικό αποτέλεσμα!

Ενημέρωση Υπολοίπων & Υπενθύμιση Οφειλών

Η ενημέρωση για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών είναι μία δύσκολη και ευαίσθητη υπόθεση, που απαιτεί ορθή προσέγγιση. Στο Contact center διαθέτουμε την τεχνογνωσία για την διακριτική επαφή με τους οφειλέτες, χωρίς να θίγονται ευαίσθητα προσωπικά ή κοινωνικά δεδομένα.

 

Extra Services

Καταχώρηση στοιχείων (Data Entry), Ενημέρωση & εμπλουτισμό βάσης

Η διεκπεραίωση των back office λειτουργιών απαιτεί χρόνο και χρήμα για μια επιχείρηση και αποδεδειγμένα το outsourcing σας βοηθά να εξοικονομήσετε. Η εταιρεία μας παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών γρήγορα και αξιόπιστα (επεξεργασία αιτήσεων, Καταχώρηση στοιχείων (data entry), ενημέρωση βάσης δεδομένων με επαφές από τον τηλεφωνικό κατάλογο κ.α).

Αποστολή SMS

Αναλαμβάνουμε καμπάνιες με αποστολή SMS για κάθε οργανισμό που θέλει να επικοινωνήσει άμεσα με το κοινό του. Η αποστολή SMS προσφέρει άμεση και γρήγορη επικοινωνία, με δυνατότητα αποστολής σε πολλούς παραλήπτες ταυτόχρονα. Τόσο από πλευρά κόστους όσο και χρόνου, το SMS αποτελεί έναν οικονομικό και αποδοτικό τρόπο επικοινωνίας. Παρέχεται η δυνατότητα να φαίνεται το όνομα σας ως αποστολέας του μηνύματος και ο προγραμματισμός ημέρας και ώρας αποστολής.

Βασική διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση και διεκπεραίωση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας κάθε οργανισμού, καθώς και τη μαζική αποστολή newsletters, ώστε να διατηρηθεί ζωντανή η επικοινωνία. Στις υπηρεσίες περιλαμβάνονται η αποστολή τυποποιημένων απαντήσεων σε ερωτήσεις γενικού περιεχομένου, η διαχείριση, διακίνηση και αρχειοθέτηση εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων, η αποστολή newsletter με χρήσιμους συνδέσμους που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα ή στα social media.

Παρακολούθηση & Διαχείριση Social Media

Η συστηματική βασική διαχείριση των κοινωνικών δικτύων μέσω των εξειδικευμένων agents του Contact center προσβλέπει αφενός στην εξοικονόμηση ανθρωπίνων πόρων και αφετέρου στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του κάθε οργανισμού. Η αδιάλειπτη διαχείριση των social media περιλαμβάνει ενδεικτικά τις τυποποιημένες απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτονται δημόσια στα κοινωνικά δίκτυα, τις προσωπικές απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτονται σε προσωπικό μήνυμα, τιε δημόσιες αναρτήσεις και ανακοινώσεις.

Live Chat

Διατίθενται ClickToTalk και Live Chat εφαρμογές για κάθε οργανισμό που αναζητά εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας. Με ένα κλικ στο site σας ο πελάτης μπορεί να συνδεθεί με το τηλεφωνικό μας κέντρο και να μιλήσει με εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο ή να συνομιλήσει με σύντομη γραπτή συνομιλία. Οι χειριστές απαντούν εκ μέρους σας εξασφαλίζοντας μία εκσυγχρονισμένη μορφή επικοινωνίας με το κοινό.

 

Special Services

Διαμόρφωση Εγχειριδίου

Το Εγχειρίδιο Λειτουργίας αποτελεί βασικό εργαλείο για κάθε οργανισμό, αναπόσπαστο κομμάτι της οργάνωσης του και ο κεντρικός μοχλός λειτουργίας του. Αποτυπώνει τις κωδικοποιημένες διαδικασίες διαχείρισης για κάθε τμήμα και υπηρεσία, αρμοδιότητες τμημάτων, κανονισμούς λειτουργίας, διαγράμματα ροής κ.α. Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαμόρφωση εγχειριδίου, εμπλουτισμένο με προτεινόμενα μοντέλα αναδιοργάνωσης.

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για Οργάνωση Τηλεφωνικού Κέντρου

Παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα συμβουλευτικών υπηρεσιών, προσφέροντας στοχευμένες και ολοκληρωμένες λύσεις. Το καταρτισμένο προσωπικό μας διαθέτει το expertise του στην ανασυγκρότηση, τον επαναπροσδιορισμό και την έξυπνη οργάνωση ενός τηλεφωνικού κέντρου. Σας παρέχουμε την εμπειρία μας και μοιραζόμαστε μαζί σας την τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει, για να σας βοηθήσουμε να εργαστείτε πιο αποδοτικά.

Στις υπηρεσίες μας περιλαμβάνεται μια πλήρη επιχειρηματική ανάλυση σε υπηρεσίες contact center, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και μεθοδευμένων τρόπων υλοποίησης, ώστε να αναπτύξετε in house τμήμα εξυπηρέτησης, συμβουλές και εκπαίδευση στο προσωπικό σας για τον καταλληλότερο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό με στόχο την αύξηση του δείκτη αποδοτικότητας στην εργασία τους, ανάδειξη του κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού που χρειάζεστε, διαρκής υποστήριξη από ειδικούς supervisors μέχρι την πλήρη αυτόνομη λειτουργία του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Νοσοκομεία & Ιατρικά κέντρα

Διαχείριση Ιατρικών Ραντεβού

Διαθέτουμε πολυετή εμπειρία και μεγάλη τεχνογνωσία στην παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για Νοσοκομεία και Ιατρικά Κέντρα. Από το 2008 παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες, που αφορούν στη διαχείριση των ιατρικών ραντεβού και την επικοινωνία με πολίτες / ασθενείς και περιλαμβάνουν:

    • Κλείσιμο ραντεβού
    • Υπενθύμιση/επιβεβαίωση ραντεβού
    • Ακύρωση ραντεβού
    • Παροχή πληροφοριών

Κύριο μέλημά μας είναι η αξιόπιστη, έγκυρη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πολιτών που επιθυμούν να προγραμματίσουν τα ιατρικά τους ραντεβού. Το Contact Center μας διαθέτει έμπειρο προσωπικό με ιδιαίτερα αναπτυγμένη ικανότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας, εμπειρία στην ταχεία και αποτελεσματική επικοινωνία με πολίτες, εμπειρία και γνώση σε θέματα ιατρικού περιεχομένου, εμπειρία σε θέματα που αφορούν στο τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης των εξωτερικών ιατρείων.

Παρέχουμε στους πολίτες / ασθενείς άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία, ασφάλεια ότι θα λάβει έγκυρες πληροφορίες και καθοδήγηση. Παρέχουμε στις Μονάδες Υγείας στατιστικά στοιχεία για την οργάνωση και λειτουργία των ιατρείων τους, βέλτιστη αξιοποίηση τους δυναμικού τους μέσω της ορθολογικής διαχείρισης και επιβεβαίωσης των ραντεβού, εγγυημένη ποιότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πολιτών.

Το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου (Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 έως 20:00), το εγχειρίδιο λειτουργίας για όλα τα ιατρεία και τις εξετάσεις, το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, η δυνατότητα άμεσης επέκτασης για τη κάλυψη αναγκών αυξημένης κίνησης, η άμεση ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες, καταστούν το contact center πολύτιμο συνεργάτη για τη λειτουργία των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσοκομείων. Μέριμνά μας αποτελεί να διατηρούμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας σε υψηλό επίπεδο και να εξασφαλίζουμε την ικανοποίηση τόσο των χρηστών της (πολιτών) όσο και του προσωπικού του νοσοκομείου.

Υπηρεσία Προγραμματισμού Ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία Νοσοκομείου μέσω 5ψήφιου κωδικού κλήσης 14741

Η DATA Consultants μπορεί να παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών ραντεβού, εντάσσοντας τα Νοσοκομεία στη Γραμμή Τηλεφωνικών Ραντεβού 14741, εξασφαλίζοντας:

  • αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών
  • χαμηλό κόστος για τον πολίτη
  • κανένα κόστος για το νοσοκομείο
  • διαφάνεια και εγκυρότητα στις συναλλαγές των πολιτών
  • στατιστική παρακολούθηση των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • προστιθέμενη αξία στη λύση του outsourcing για τα Νοσοκομεία που μας εμπιστεύονται

Το 14741 είναι πενταψήφιος σύντομος κωδικός κλήσης με αυξημένη χρέωση, ο οποίος χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ραντεβού σε νοσοκομεία και όχι για τυχόν άλλες υπηρεσίες άλλων οργανισμών ή φορέων.

Ο σύντομος αυτός κωδικός έχει εκχωρηθεί από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων στην εταιρεία μας για την παροχή υπηρεσιών τηλε-ηχοπληροφόρησης (βεβαίωση Κατοχής Γενικής Άδειας από την Ε.Ε.Τ.Τ. βάσει της οποίας η εταιρεία μας δύναται να παρέχει αυτού του είδους τις υπηρεσίες).

14 έτη

εμπερίας

100.000.000

επικοινωνίες στα 14 χρόνια

200+

πελάτες

4.000

συνεδρίες συμβουλευτικής ενδυνάμωσης/ στήριξης

>100.000

Δυνατότητα κλήσεων ημερησίως

24x7

αδιάλειπτη λειτουργία

Μας εμπιστεύθηκαν

Νοσοκομεία

Μας έχουν εμπιστευτεί μεγάλα Νοσοκομεία της Ελλάδας, που καλύπτουν όλο το φάσμα της Τριτοβάθμιας Νοσοκομειακής περίθαλψης και η τεχνογνωσία που διαθέτουμε μας επιτρέπει να διατηρούμε σταθερές σχέσεις με τους πελάτες μας. Σε αριθμούς σήμερα:

  • 230.000 Κλεισμένα Ραντεβού ετησίως
  • 360.000 Εξυπηρετούμενες Κλήσεις ετησίως
  • 160.000 εξερχόμενες κλήσεις ετησίως για Επιβεβαιώσεις- Ακυρώσεις Ραντεβού
  • Μέσος χρόνος διαχείρισης της κλήσης = 1:33 min
  • Ποσοστό απαντημένων κλήσεων > 95%
  • Μέσος χρόνος αναμονής των κλήσεων = 10 sec
λογότυπο πανεπιστημιακού νοσοκομείου Πατρών

Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών

εικόνα από το νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα Πάτρας

Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «ο Άγιος Ανδρέας»

λογότυπο Νοσοκομείου Παπαγεωργίου

Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Παπαγεωργίου»

λογότυπο νοσοκομείου Ασκληπιείου Βούλας

Γενικό Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας»

λογότυπο νοσοκομείου Σερρών

Γενικό Νοσοκομείο Σερρών

λογότυπο νοσοκομείου Σερρών

OTE A.E. Γραμμή για τη Υγεία-1535 και Γραμμή για την Υγεία του Δ.Αθηναίων-1515

Άλλοι φορείς & Υπηρεσίες

ΔΕΥΑΠ

Γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτών - ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
Δημιουργία και διαμόρφωση Εγχειριδίου για τη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΑΤΡΑΣ

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Παροχή υπηρεσιών καταγραφής και βελτιστοποίησης διαδικασιών εξυπηρέτησης πολιτών για τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικού κέντρου για τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδα / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Τηλεφωνικής γραμμή βοήθειας, συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης των πολιτών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στα πλαίσια της δράσης «Μένουμε Δυτική Ελλάδα» / ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Δήμος Δυτικής Αχαΐας

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης Δημοτών» Δήμου Δυτικής Αχαΐας

ΔΕΥΑ Δυμαίων

Τηλεφωνικό κέντρο Ενημέρωσης για τη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΔΥΜΑΙΩΝ

Δήμος Χαϊδαρίου

Τηλεφωνικό Κέντρο Πληροφόρησης Δημοτών» Δήμου Χαϊδαρίου

delivery.gr

Παροχή υπηρεσιών διεκπεραίωσης on- line παραγγελιών των χρηστών της ιστοσελίδας

Είπαν για εμάς

"Το νοσοκομείο μας στα πλαίσια της άρτιας και πολυετούς συνεργασίας με την εταιρεία Διαχείρισης τηλεφωνικών ραντεβού DATA Consultants, βεβαιώνει την εξαιρετική συνεργασία μαζί της, αναφορικά με την ομαλή λειτουργία των ραντεβού των ιατρείων , την πιστή εφαρμογή των αποφάσεων που αφορούν τους όρους λειτουργίας καθώς και την απουσία παραπόνων από τους ασθενείς.

Εξαιρετική δε συνεργασία υπήρξε και κατά την εφαρμογή της απόφασης αναστολής λειτουργίας των Τακτικών Εξωτερικών και Ολοήμερων ιατρείων την 9 Μαρτίου του έτους 2020.

Κοινός σκοπός όλων ,ιατρικού , νοσηλευτικού και διοικητικού προσωπικού είναι η άρτια εξυπηρέτηση των ασθενών γεγονός αποδεδειγμένα κατανοητό από το σύνολο του προσωπικού της DATA Consultants.

Προσβλέποντας στη συνέχιση της συνεργασίας μας για την προαγωγή των κοινών μας στόχων."

Διοικητικός Διευθυντής Π.Γ.Ν.Π.

"Από το 2012 το Γ. Ν Παπαγεωργίου συνεργάζεται με την εταιρία DATA Consultants η οποία εξυπηρετεί το σύνολο των 220 Εξωτερικών μας ιατρείων. Οι υπηρεσίες που παρέχει η εταιρία στο Νοσοκομείο μας ανταποκρίνονται σε εξαιρετικά υψηλά πρότυπα ποσοτικής και ποιοτικής αποτελεσματικότητας με μηδαμινό κόστος για το Νοσοκομείο. Το προσωπικό της εταιρίας διαθέτει εξαιρετικού επιπέδου επαγγελματική κατάρτιση και εμπειρία ενώ διαχειρίζεται με ιδιαίτερη επιτυχία την πολυπλοκότητα. Ως αποτέλεσμα, ο πολίτης εξυπηρετείται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Η εταιρία DATA Consultants αποτελεί υπόδειγμα συνεργάτη και συμβάλλει στην διατήρηση της αξιοπιστίας και του κύρους ενός από τα μεγαλύτερα Νοσοκομεία της Β. Ελλάδας."

Σοφία Τζούτζη
Προϊσταμένη Τμήματος Γραμματείας ΤΕΙ, Διοικητική Διεύθυνση Γ.Ν Παπαγεωργίου

Οι άνθρωποί μας είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα, που σας ωφελεί!

Το κλισέ ‘people first’ δεν μπορεί να περιγράψει τη σημασία του ανθρώπινου δυναμικού και των αξιών που φέρνει σε κάθε επιχείρηση.
Εδώ και 13 χρόνια, στο Contact Center της Data Consultants, αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας και η κουλτούρα μας. Να βρίσκουμε τους κατάλληλους ανθρώπους που με μεράκι και επαγγελματισμό θα πραγματοποιούν τους στόχους επικοινωνίας κάθε πελάτη.

Υπεύθυνη Τομέα

Στελέχη Τομέα

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Είστε έτοιμοι να συνεργαστείτε μαζί μας;
Ας πάμε ένα βήμα μπροστά μαζί.

© Copyright 2024 DATA Consultants - Σύμβουλοι Ευρωπαϊκής & Περιφερειακής Ανάπτυξης