Loading...
 Start Page

CALL CENTER

Διαθέτουμε οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο - call center - 50 θέσεων που αναλαμβάνει να καλύψει τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και οργανισμού σε επικοινωνία. Προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επιχειρήσεων:

  • Υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών
  • Υπηρεσίες διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
  • Υπηρεσίες προώθησης πωλήσεων

Διαθέτοντας τηλεπικοινωνιακό και υπολογιστικό εξοπλισμό βασισμένο σε τεχνολογίες αιχμής, σε συνδυασμό με έμπειρο, εξειδικευμένο και διαρκώς εκπαιδευόμενο προσωπικό, εξασφαλίζουμε την άμεση, γρήγορη και αποδοτική κάλυψη των επικοινωνιακών αναγκών μιας επιχείρησης με το κοινό, «χτίζοντας» έτσι μια επιτυχημένη και σταθερή σχέση μεταξύ της επιχείρησης και πελατών της.

 

εικονίδιο τηλεφωνήτριαςΑναλαμβάνουμε την επικοινωνία σας

Οι υπηρεσίες μας διαχωρίζονται σε υπηρεσίες εξυπηρέτησης κλήσεων (inbound services) και σε υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων (outbound services)

Inbound Υπηρεσίες

Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται υπηρεσίες που αφορούν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή υποστήριξη των πελατών μιας επιχείρησης:

  • Υπηρεσίες πληροφόρησης/ Info-lines
  • Γραμμή υποστήριξης προϊόντων/υπηρεσιών (help desk)
  • Τηλε-γραμματεία
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Ανοιχτή Γραμμή Επικοινωνίας

Outbound Υπηρεσίες

Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται υπηρεσίες πραγματοποίησης εξερχόμενων κλήσεων και είναι:

  • Τηλεφωνικές ενημερωτικές καμπάνιες
  • Καμπάνιες προώθησης νέων προϊόντων
  • Καμπάνιες ανάπτυξης πελατολογίου (προσέλκυση πελατών)
  • Πρόσκληση σε εκδήλωση & follow-up πρόσκλησης
  • Πολιτικές τηλεφωνικές εκστρατείες
  • Προώθηση πωλήσεων προϊόντων & υπηρεσιών
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών

 

εικονίδιο τηλεφνικού κέντρουΔιαχειριζόμαστε τα ιατρικά σας ραντεβού

Παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες σε Νοσοκομεία και άλλες μονάδες Υγείας, που αφορούν στη διαχείριση των ιατρικών ραντεβού και την επικοινωνία με τους πολίτες / ασθενείς και περιλαμβάνουν:

  • Κλείσιμο ραντεβού
  • Υπενθύμιση ραντεβού
  • Ακύρωση ραντεβού
  • Παροχή πληροφοριών

Παρέχουμε στους πολίτες / ασθενείς

άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση, ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία, ασφάλεια ότι θα λάβει έγκυρες πληροφορίες και καθοδήγηση

Παρέχουμε στις Μονάδες Υγείας

στατιστικά στοιχεία για την οργάνωση και λειτουργία των ιατρείων τους, βέλτιστη αξιοποίηση τους δυναμικού τους μέσω της ορθολογικής διαχείρισης και επιβεβαίωσης των ραντεβού, εγγυημένη ποιότητα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πολιτών.

Εμπιστεύονται τις υπηρεσίες μας

Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών

λογότυπο πανεπιστημιακού νοσοκομείου Πατρών

Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «ο Άγιος Ανδρέας»

εικόνα από το νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα Πάτρας

Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Παπαγεωργίου»

λογότυπο Νοσοκομείου Παπαγεωργίου

Γενικό Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας»

λογότυπο νοσοκομείου Ασκληπιείου Βούλας

Γενικό Νοσοκομείο Σερρών

λογότυπο νοσοκομείου Σερρών

εικονίδιο επικοινωνίαςΣας ακούμε

Ακούμε τις ανάγκες σας και σας προτείνουμε τις κατάλληλες λύσεις επικοινωνίας

head of call enter services

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΜΑΙΖΩΝΟΣ 206
ΠΑΤΡΑ 262 22

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τ: 2610.622027
F: 2610.240902
info@datarc.gr

SOCIAL MEDIA

εικονίδιο facebookεικονίδιο google plusεικονίδιο you tubeεικονίδιο twitterεικονίδιο linkedin

NEWSLETTER